segala apa yang bermain difikiran

Tuesday 19 July 2011

rumah...

bila da tak tau nak buat ape, mcm ni la aku.. memang tangan ni tak boleh nak duduk diam.. ade je benda aku nak buat.. bloging.. mcm best.. tapi, ape aku nak citer? hahaha.. ok, let me strt.. nama aku, just panggil afiq je.. nak panggil ryan pun boleh.. umur? sendiri nilai la ok.. stdy kat uitm, perak.. amik course interior architecture (nama nak gempak je).. seorang yang pendiam, baik dan pemalu.. (no comment). aku minat gadjet, tapi minat je la.. nak beli, aku bukan anak tokey balak bley beli mcm2.. bapak aku keje kapal je.. huhuhu.. dan..... i love my camera.. aq bukan fotografer yg hebat, tapi cuba menjadi yang terbaik.. thanks to my group, group kaki lensa n steady.art.club... group2 ni slalu buat outing, ajar budak2 baru, n kitorang tak kisah nak share ape yang kitorang tau.. yelah, sharing is caring kan.. haha.. emmm.... ok la, sampai sini je kot.. da la, takmo banyak2.. rajin aku type lagi.. salam muhibah..

No comments:

Post a Comment